Používáte zastaralý prohlížeč. Doporučujeme bezplatný upgrade na novější verzi, aby se vám webové stránky zobrazovaly správně.

Třetí důvod změnit dodavatele energií: Zákaznická péče

Publikováno: Kategorie: Informace o změně dodavateleŠtítky: , , , ,






Je standardem o zákazníky pečovat. Jakou formou pečujete o své zákazníky? Kdy naposledy u vás byl obchodní zástupce vašeho dodavatele energií? Vždy vybíráme takové dodavatele elektřiny nebo plynu, za které můžeme dále jednat. Jsme vaší kontaktní osobou a dbáme na péči. Jsme rádi, pokud se nás obracíte v provozních záležitostech. Naše obchodníky za péči platíme, věříme pak, že se vám budou lépe věnovat.

Srovnejte svého dodavatele s ostatními už dnes. Porovnáním můžete získat nejen lepší cenu energií ale i nadstandardní zákaznickou péči.

nezavolajictverec

Všechny důvody:

 




Další příspěvky ze stejné kategorie


error

Pomohl vám tento článek? Dejte vědět i ostatním!